onsdag den 26. oktober 2011

Give away hos Tanketorsken

Tanketorsken har gang i en give away hvor man kan vinde et gavekort på 400 kr til www.coolstuff.dk og den er jeg med i (:
Det jeg godt ville vinde hvis det var mig der vand kan i se her
Jeg har valgt en bagagevægt, det er fordi jeg så vidt muligt er ovre og besøge min værtsfamilie i USA hver eller hvert andet år, og det er en bagagevægt helt klart ikke en dårlig ting at have (:
Jeg har også valgt en NeoCube fordi jeg synes den er rigtig sej (: det er en masse magnetiske kugler som man lege med
Så har jeg også valgt magnet tape, så jeg kan sætte ting op på væggen og andre steder uden søm
Og til sidst har jeg valgt en konserves jordbærplante, bare fordi jeg lige vil se hvad det er (: det lyder nemlig ret morsomt
Nu må jeg jo så bare krydse fingre for at jeg vinder, ellers må jeg jo bare klare mig uden tingene (:

1 kommentar:

  1. det lyder som nogle gode ting. Jeg har også en give away som du måske vil kigge nærmere på :-) ??
    Kh Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...