fredag den 14. oktober 2011

Pakke, tæppe og frokost

I dag fik jeg en rigtig fin pakke som jeg havde vundet her.. Der var en rigtig fin muffin i gips og lidt andet spændende som i kan se på billedet (:

Jeg har også haft tid til at arbejde lidt på alle mine ufærdige projekter i løbet af den sidste uge.. Jeg har næsten haft fri fordi alle de andre i 2.g er på rejse til deres 2. fremmedsprogs land, og da jeg har afsluttet tysk kunne jeg få en uge fri i stedet for, jeg havde så godt nok lige en billedkunst time i går, men når det er det eneste man har er det ikke lige frem noget der ødelægger fornemmelsen af ferie :) men nu kan i få lov til at kigge lidt på det baby tæppe jeg arbejder på.. Det måler cirka 50x50 cm lige nu, men jeg ville egentlig godt have det større, har bare ikke mere af det grønne garn, så det kan være jeg bare fortsætter uden.. Jeg er nemlig ikke sikker på om det er stort nok til at der er nogen der kan bruge det hvis jeg givet det væk.. så skal det i hvert fald kun være et dukke / lege tæppe (: Men det kan jo også være der er nogen der mangler det, kender bare ikke lige selv nogen

Det trækker lidt skævt, og jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men når der er det første forsøg går det nok (:

Så ville jeg også lige vise jer hvad jeg betragter som en super fantastisk frokost.. Det er noget jeg ikke får ret tit for jeg har endnu ikke fundet en ost her i Danmark som jeg synes passer til.. Det er nemlig grilled cheese sandwich.. Det var noget jeg først lærte at spise da jeg var i USA som udvekslings student, og det er en af de ting jeg jævnligt savner ud over familie og venner derovre fra (:

Jeg ville egentlig have taget et billede hvor den var skåret over, så man rigtig kan se hvordan osten flyder, men jeg var altså lidt for sulten, så det må i vente med at se til en anden gang (: Jeg fik nemlig fornylig en pakke med lidt ting jeg havde glemt da jeg var derovre i sommerferien, og så havde min værtsmor lige lagt lidt ekstra i til os.. Valveta ost til mig og Oreos til hele familien (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...