torsdag den 20. oktober 2011

Harry Potter maraton

I dag havde vi Harry Potter maraton her hjemme.. Dagen startede lidt efter 8 hvor jeg sammen med min mor gik i gang med at bage kage, pølsehorn, pizza snegle og boller.. Kl. 10 kom mine to kusiner, min kæreste og hans søster :) så blev der lige flyttet lidt rundt på sofaerne så alle kunne komme til at side godt.. Vi fik kun set de 3 første film, og så blev vi nødt til at give op for i dag.. Mine kusiner skulle hjem og nu må vi så finde en anden dag at gøre det færdigt :) men 7 timers Harry Potter er også meget på en dag.. Billederne er sådan cirka før og efter billeder af vores forsyningsbord, fik ikke taget et helt fra starten og der blev fyldt op undervejs :) vi skulle jo helst ikke bevæge os for langt væk fra fjernsynet når vi blev sultne eller tørstige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...