onsdag den 7. december 2011

Hæklet armbånd

Jeg har lavet et armbånd på bestilling (: der er til en fra min klasse som så min nøglering og fandt ud af at hvis der ikke var nøgler i den og der så var en knap ville det være en fint armbånd.. Det kunne jeg selvfølgelig ikke sige nej til da jeg i forvejen gik og legede lidt med ideen om et armbånd i den stil.. 
I dag har jeg så fået lavet armbåndet, men da jeg har aftalt med hende at det skal være en julegave (jeg synes ikke jeg kunne tage i mod penge for noget som jeg endnu ikke havde styr på, og som jeg kunne lave ud af rester) mangler det bare at blive pakket ind (: som jeg plejer, ej ærlighed varer længst for en gangs skyld har jeg nemlig hæftet ender og alt det andet på en gang, så det er lidt mærkeligt at tænke på at det lille projekt allerede er helt færdigt..



Det er hæklet i rester af det bomuldsgarn jeg brugte til min fars grydelapper og min nøglering (: knappen er en af de knapper jeg købte i genbrug fornylig (:

Der er også blevet bagt flere småkager selv om jeg ikke var hjemme til at gøre det.. Jeg rørte en dobbelt portion sammen søndag aften, og så bagte min mor dem mandag.. Hun har allerede nu sagt at næste gang skal jeg være hjemme til at stikke dem ud, det synes hun nemlig er kedeligt og tager lang tid (: det er derimod noget jeg nyder, det med at røre dejen sammen er så ikke min favorit ting, så næste gang bytter vi bare lige lidt rundt på arbejdsfordelingen (:


Det med at pynte dem plejer min søster til gengæld at klare, det kan jeg nemlig ikke rigtig finde glæde ved (: jeg plejer at rører glasuren sammen så den bliver så tyk at jeg bare kan smøre den på med en kniv, alt det andet tager altså bare for lang tid ;)

Men som i kan se af ovenstående tekst er det godt at vi er tre der kan deles om at bage der hjemme (: det er nemlig forskellige ting vi hver især finder kedeligt..

Hvordan er arbejdsfordelingen når du/i bager kager og andre spændende ting?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...