lørdag den 31. december 2011

Strømper

Jeg er gået i gang med mit strømpe projekt :) og jeg har hæklet det stykke i kan se her 2 gange, men jeg har desværre ikke 2 strømper, jeg havde nemlig ikke fået startet løst nok i begyndelsen, så den kunne ikke komme over hælen :(
Men så kan man jo heldigvis bare pille det op, og jeg vil hellere pille op 10 gang end at lave noget som jeg ikke er tilfreds med, så jeg er god til at pille op, også uden at ærge mig alt for meget, for jeg ved at jeg bliver meget mere tilfreds efterfølgende :)

Men nu mangler jeg bare foden og tåen + endnu en strømpe, så det er da til at overkomme..

Jeg har også fået en ny bog ved min mor, de var inde og handle ind til nytårsmaden, og der er der også hæklede strømper i.. Dem skal jeg helt sikkert også prøve når jeg har fået fundet det garn der skal bruges :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...