mandag den 26. december 2011

Så er julen næsten overstået (:

Jeg har været rigtig heldig og har fået en masse rigtig gode gaver (: Det meste af det der stod på min ønskeseddel var bøger, og jeg var så heldig at jeg fik rigtig mange, og at ingen af dem var ens..
De kreative bøger jeg fik kan i se herunder


Jeg har allerede været ved at kigge dem alle sammen igennem, og senere skal jeg i gang med at sætte mærkater eller noget ved alle de opskrifter som jeg gerne vil lave på et tidspunkt.. Og jeg er ret sikker på at der kommer til at være mange mærker i dem (:

Jeg har også været så heldig at få en nålepude.. Det var en af de ting jeg virkelig manglede, og jeg er rigtig glad for den :) jeg har ikke haft mulighed for at bruge den rigtig endnu, men jeg har leget lidt med den..


Nålepuden har min svigermor lavet til mig (: Det er bare dejligt med sådan en svigermor..

Jeg ville også lige vise jer resten af det stof jeg fik i min pakkekalender


Nu skal jeg bare i gang med at lave alt muligt sjovt (: glæder mig til at jeg får styr på mit gæsteværelse/sy-rum herhjemme, så skal jeg rigtig være kreativ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...