lørdag den 18. februar 2012

Krampe i skulderen

Jeg har hæklet meget i de sidste dage, og i går fik jeg krampe i skulderen.. Så nu er jeg vidst nødt til at holde en lille pause, jeg havde ellers fået lavet 3 vaffelhæklede grydelapper på 2 dage, så det er jo meget godt klaret (: Jeg har hæklet ud af den strimmel turkis jeg pillede op mens jeg var i sommerhus :)
I dag gav jeg så det første sæt turkise grydelapper væk til en af mine veninder.. Der er stadig meget turkis garn tilbage, så der bliver nok givet en del grydelapper væk i den farve det næste stykke tid :) Det er også en rigtig dejlig farve at kigge på, det synes jeg i hvert fald, hvilken farve foretrækker du?

Men for lige at samle helt kort op går der nok lige et par dage og måske lidt længere inden der sker noget nyt herinde, jeg skal nemlig have skulderen under kontrol igen, det er nemlig bestemt ikke et sjovt sted at få krampe, og hvis du ikke tror mig kan du jo bare hækle en helt masse et par dage i træk uden alt for store pauser :)

1 kommentar:

  1. Hvad er det ved hækling der er så hårdt ved de stakkels skuldre! Jeg endte selv hos massør med kæmpe spændinger pga for meget hækleri! Det er altså en virkelig farlig hobby (;

    Tak for kigget!
    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...