mandag den 6. februar 2012

Stilhed før stormen?

Det har været lidt meget stille her på bloggen den seneste uge.. Det er der et par grunde til, men den primære grund er at jeg skulle aflevere SRO (StudieRetningsOpgave) i fredags.. Det er en større opgave som man skal skrive i 2.g og jeg ville jo gerne gøre det godt, så den blev prioriteret over bloggen (: og i weekenden havde jeg bare behov for ikke at være for meget på computeren..

Men selvom der ikke er sket noget her inde er der sket noget på krea-fronten som skal vises  frem :)
Jeg har bl.a. fået en bestilling på en hat og et par strømper, og det er jeg blevet færdig med


Det skal afleveres til den nye ejer d. 17 marts :)
Jeg har også lavet et nyt sæt vaffelhæklede mande grydelapper, denne gang i blå, men jeg fik ikke taget et billede inden jeg gav dem til min mormor (hun skal give dem videre til modtageren).

Jeg er også begyndt på et nyt sæt strømper, til min mor, og denne gang skal det være i et andet mønster end de andre.. De andre er hæklet i et vaffelmønster, men de her bliver med puff-stitches :) så det skal nok blive spændende at se hvordan de ender med at se ud..


Som i kan se har jeg kun fået lavet skaftet og begyndelsen på hælen, men det går hurtigt fremad :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...