mandag den 5. september 2011

1 pakke send afsted

Så er den første pakke i pakkeleg sendt retur til Karina, men jeg har ikke nogen nye at sende afsted til, da der ikke er nogen der har kommenteret på mit indlæg..
Kan det virkelig passe at der ikke er nogen der vil være med i pakkelegen og have en pakke fra mig? :(
Jeg havde ellers rigtig glædet mig til at skulle sammensætte nogen seje pakker som så skulle sendes rundt i landet..

Jeg er også begyndt på et nyt hækle projekt, selv om jeg havde sagt til mig selv at jeg ikke måtte gå i gang med flere inden jeg var blevet færdig med nogen af alle de projekter jeg allerede er i gang med.. Jeg er nemlig i gang med 2 par grydelapper, 3 hæklede tæpper, 1 sengetæppe, et strikket tæppe, et strikket sjal.. Så det er jo alligevel lidt ting at have gang i (: men, til mit forsvar blev jeg færdig med at hækle vatrondeller i denne omgang, og jeg er også blevet færdig med min første kapsel bordskåner (ideen har jeg herfra), så jeg er da gået fra 9 projekter af forskellig størrelse til 8.. Men det er bare ikke helt godt nok (: jeg har været ved at lave en prioriteret liste over projekterne inde i mit hoved, så når jeg nu er blevet færdig med den elefant som jeg lige er begyndt på (du kan se den her) skal jeg først gøre nogen af de andre ting færdige inden jeg må begynde på noget nyt..
En af de ting som er øverst på listen er sjalet, og bagefter skal jeg også gerne have begge sæt grydelapper færdige så de kan komme afsted til deres nye ejermænd, det ene sæt skal hen til min farmor, og det andet sæt skal helt til USA over til min værtsfamilie derovre, men med det tempo jeg efterhånden kan lave grydelapper i når jeg gider skulle de gerne nå frem før det er julegave tid (:

Nu kommer der lige lidt billeder af de projekter som er færdige, og dem der står som det næste på listen (:

En lille bordskåner til små pander og gryder

Lidt vatrondeller af forskelligt bomulds restgarn

Forsiderne af de 2 sæt grydelapper som forhåbentligt snart kan gives videre til de nye ejere

Min lille multifarvede elefant numse ;)


4 kommentarer:

  1. Hejsa jeg er da gerne med på din pakke leg...

    SvarSlet
  2. Kan du sende din adresse på en mail? anbakoch@gmail.com

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte bordskånere.... sjov ide...

    SvarSlet
  4. Hej S3qu3nce.

    Så er jeg lidt på banen igen :)

    Det er dejligt, at se, at du linker til min DIY, tak :) Jeg vil egentlig bare lige sige, at linket dog snart er forkert, da min blog bliver flyttet. Fremover ligger DIY'en her: http://inaina.dk/2011/08/diy-haeklede-bordskanere/

    Du bestemmer selv, om du vil rette linket, jeg ville bare lige fortælle dig det :)

    Inden længe bliver man sendt direkte videre til min nye blogforside, hvis man forvilder sig ind på den gamle blog - men jeg kan desværre ikke få den gamle blog til at viderestille til de samme indlæg, som man linker til.

    Sommerhilsner fra Ina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...