lørdag den 10. september 2011

Blogtræf og ny taske

Så har jeg været med til mit allerførste blog træf i dag :) det var bare super hyggeligt at møde nogen andre mennesker der er lige så tosset med kreative ting som jeg er.. Ikke nok med at vi fik hygget, snakket og spist en masse, så fik vi også en rigtig dejlig gavepose og jeg fik købt lidt stof udover det der var med i gaveposen :) det kunne jeg selvfølgelig ikke holde fingerne fra, sæ da jeg kom hjem til mormor igen gik vi i gang med at kigge hvad hun havde af gamle pude- og dynebetræk som passede sammen med dem jeg fik i dag, og da vi havde fundet dem gik vi i gang med en taske til mormor :) her på billedet kan i se hvor langt vi er nået indtil nu..
Nu orker vi så ikke at lave mere idag, så resten må vente til i morgen eller en anden dag :) men det er godt nok nogen rigtig dejlige stykker stof jeg har fået med hjem i dag, og næste gang jeg skal lave en taske skal jeg muligvis ud og kigge efter retro stof i genbrugsbutikker :)

2 kommentarer:

  1. Tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt at lære dig at kende:-)
    KH Christina

    SvarSlet
  2. det er lige nemlig også det jeg gør kigger i genbrugsbutikker efter stof og fine stoffer!!

    man kan virkelig stode på noget god indimellem!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...