lørdag den 17. september 2011

70 års fødselsdag og pakke til mig

I fredags fik jeg en pakke retur fra DuusMuus i forbindelse med pakkelegen her i blog land, og det var bare en rigtig super pakke jeg fik (: pakkeleg har helt klart været en rigtig god oplevelse for mig indtil nu..


Jeg har fået et stykke stof, en stof lim, deko bånd, en lille jule engel med mit navn på, en knap, en halskæde med glas vedhæng og en lille pung/taske (:
Det har bare været rigtig sjovt at få kigget på det hele, og halskæden har allerede været taget i brug (: Jeg brugte den da jeg var til brunch ved min mormor i dag i forbindelse med hendes fødselsdag..
Den lille pung tror jeg at jeg skal bruge til at holde styr på mine hæklenåle, så de ikke ligger overalt i mit værelse, men har en fast plads.. Og limen skal helt sikkert testes næste gang jeg skal arbejde på tasken til min mormor (: Jeg har også lige købt nyt stof fra Xo Ein Ding, så det skal også bruges til at lave flere tasker af, så jeg har booket min mor, og muligvis min mormor i efterårs ferien, og så skal de hjælpe med at lave tasker.. Det går lidt hurtigere hvis det er på samlebånd, og hver person har sit ansvarsområde..

Resten af weekenden står så i afleveringens tegn, en af glæderne ved at være i 2.g på gymnasiet (: og så skal jeg også lige sørge for at jeg bliver ordentlig rask til næste uge..

1 kommentar:

  1. Hejsa glæder mig den faldt i go jord... Rigtig god bedring til dig.. og tak for legen...:-))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...