torsdag den 26. januar 2012

De der dage

Kender du de der dage hvor nøglerne åbenbart bytter plads på nøglebundet, tørre tumbleren ikke gider tørre tøjet ordentligt og man smutter afsted til 5 modul iført pusser?

Det er sådan en dag jeg har gang i, i dag.. Den startede egentligt meget godt, men forsøg og en fritime før frokost, men efter frokost er det efterhånden gået lidt ned ad bakke.. Jeg havde godt nok også en fritime efter frokost, men det var der problemerne med nøglerne og tørre tumbleren begyndte.. Jeg havde en del problemer med at få døren ind til vaskerummet til at åbne og da jeg så endelig kom derind var tumbleren ikke særlig samarbejdsvillig.. Jeg fik dog tumbleren til at tørre og jeg kom op på mit med tøjet og havde en halv time til at slappe af inden jeg skulle over til matematik :) Det virkede som om det gik meget godt, og jeg fik pakket tasken og smuttede over mod skolen.. Da jeg så var halvvejs ovre på skolen syntes jeg at det var lidt koldt for fødderne, jeg kiggede ned og så at jeg stadig var iført pusser.. Og der var selvfølgelig ikke tid til at gå tilbage og skifte, så jeg måtte gå over og efter timen skulle jeg jo så retur (på de ret kolde fliser og asfalt) til kollegiet..

Jeg håber dog at resten af dagen kommer til at gå lidt bedre :) Jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at gøre noget der udfordre skæbnen alt for meget..
Jeg har også fået givet min orkide væk, jeg syntes at det var synd for den at den skulle ende sine dage på mit værelse, så nu er den kommet med rengøringsdamen hjem :) så burde der være håb forude i dens liv..

1 kommentar:

  1. Hej Annemette.
    Det er ikke kun dig, der kan sådanne dage, hvis ellers det kan være en trøst. Lige nu vil mine orkideer heller ikke rigtig som jeg kunne tænke mig, men jeg har desværre ingen rengøringskone som kan tage dem med hjem.
    Nu skulle jeg så have fået afleveret / -sendt alle indbydelser til festen den 17.03.12 og kun 1 er kommet retur - ubekendt efter adressen - det pudsige er bare at det er min moster og onkel i Ballerup, som har boet på den samme adresse i over 50 år. Så det blev en ommer til det måske dovne postbud.
    Ses vi om en uges tid? Knus mormor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...