fredag den 27. januar 2012

Første par

Første par strømper blev færdige for et par dage siden (tirsdag aften) og de er også allerede blevet afleveret til deres nye ejer :) Nu arbejder jeg på at få opskriften fra hovedet og ned på papir.. Det er lidt bøvlet, jeg er nemlig ikke vant til at skrive hækleopskrifter, men jeg øver mig :)


Jeg er også ved at skrive opskrifter på andre ting, og andre strømpe modeller, og jeg er efterhånden ved at have lidt styr på det :) men det er lidt forivrende til at begynde med..

Da jeg vågnede i morges og kiggede ud af vinduet fik jeg lidt en øv følelse.. Jeg har haft ondt i hoften og ryggen de sidste par pga. kulden, så jeg er en af de mennesker der ikke er super begejstrede for sne.. Når det gør ondt er det nemlig ikke let at balancere igennem sneen, heldigvis skal jeg ikke gå alt for langt uden for :) Jeg skulle have været en tur ned i byen i dag, men jeg orkede det ikke rigtig, så i stedet valgte jeg at slappe af og nyde en kop the :) jeg besluttede for at morer mig lidt med min the, og jeg snuppede et hurtigt billede inden jeg begyndte at drikke


Der er vidst noget med at hvis man smiler til verden så smiler verden til dig? :)

Jeg kom også til at tænke på en julesang i dag, jeg omskrev den dog lidt da jeg til at begynde med ikke var i super godt humør:
The weather outside is frightful
and I don't have a fire that's delightful
and since I've got places to go
stop the snow, stop the snow, stop the snow.

Men efter en lille lur og lidt the er dagen blevet noget bedre :) god weekend til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...