lørdag den 28. januar 2012

Jeg har brug for hjælp

Ja, som i jo kan se af titlen mangler jeg lidt hjælp :) Jeg er i gang med at lave en afspilningsliste på youtube og jeg mangler lidt inspiration.. Det skal være musik jeg kan have til at kører i baggrunden når jeg laver afleveringer, så det skal ikke være alt for voldsomt, men i første omgang er jeg åben over for alle forslag :)




Jeg har nemlig et lille problem, jeg har lidt en tendens til at lave alt muligt andet end det jeg burde, så nu skal jeg have noget musik der kan holde den kreative del af min hjerne beskæftiget mens jeg laver lektier.. Så sent som i går aftes begyndte jeg at arbejde på at skrive mine hækleopskrifter ind på computeren i stedet for at skrive på min SRO (større skriftlige opgave) det er en lille bror til det eksamensprojekt (SRP - større skriftligt projekt) som man skal skrive i 3. g..
Det er ikke et problem endnu, da jeg først skal aflevere på fredag og jeg er nået ret langt indtil nu, men det er jo den svære del der venter, så det er jo ikke så smart hvis jeg bliver distraheret af hækle ting :)
Så smid en kommentar med en masse inspiration til musik der kan underholde mig i mens jeg skriver :)

Jeg skulle jo også gerne være med til at bevise at den plads min skole har fået, som en af de 100 mest excellente uddannelsessteder i verden, er vel fortjent :)

 

På forhånd mange tak..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...