onsdag den 18. januar 2012

Hov :)

Jeg kom lige til at se at jeg ikke hat fået vist det endelige resultat af min sok-eksperiment :) Det må jeg selvfølgelig have gjort noget ved..


Den er blevet ret god af det første forsøg, men jeg fik lavet 'bunden' lidt for smal :) men det har jeg jo så bare lært noget af, så det er noget af det jeg er rimelig opmærksom på lige nu.. Jeg har  også fået den første bestilling på et par ankel sokker, så dem skal jeg i gang med når jeg er blevet færdig med det andet sæt.. Jeg skal også snart ned og kigge på garn til dem :) Og jeg har fået lov til at slå mig helt løs, så det bliver nok noget multi-farvet noget..

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sej. Jeg har ikke taget fra på det med strømper endnu.

    SvarSlet
  2. Det er ikke så slemt med strømper (: det vigtigste er bare at man husker at kontrollerer at den kan komme op over hælen inden man kommer alt for langt, og at man ikke får lavet bunden af foden for smal (så tror jeg nemlig at de bliver for hurtigt slidt) (:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...