søndag den 8. januar 2012

En hat til min søster

Det er det jeg er i gang med lige nu (: det er denne opskrift jeg bruger, og jeg hækler den i grå kauni uld.. Jeg glæder mig rigtig meget til at se det endelige resultat.. Og derfor hækler jeg også næsten på livet løs lige nu (: noget er man jo nødt til at bruge tiden på når man ikke kan komme til at opdatere bloggen (:
Jeg er rimelig langt, så der er en god chance for at  jeg viser det endelige resultat frem her i løbet af ugen.. Jeg mangler 6 omgange med puffstiches inden jeg skal lave kanten i bunden (:



Det ligner ikke helt en hat endnu, men man kan da klart begynde at fornemme formen (:
Det er noget rigtig dejligt garn at arbejde med, det gør ens fingre dejligt bløde fordi der stadig er lanolin i garnet, og det tror jeg også vil hjælpe med at holde hatten dejlig varm (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...