tirsdag den 24. januar 2012

Strømpegarn og strømper

Søndag var jeg på jagt i hele 2 fakta butikker, men uden held.. Det jeg jagede var 10 nøgler strømpe garn til 99,- kr..
Lidt heldig var jeg dog i går :) min mormor fik købt en pakke til mig..


Så nu kan jeg rigtig komme i gang med at øve mig på at hækle strømper :)
Jeg har også købt lidt i brugsen, de havde nemlig også tilbud, men det var ikke helt så godt..


Så det her er det næste jeg skal i gang med når jeg er færdig med strømperne til min klassekammerat :) Dem er jeg også nået ret langt med, jeg er over halvvejs med foden på strømpe nr. 2


Jeg glæder mig til at jeg bliver færdig så jeg kan komme i gang med at arbejde med det multifarvede garn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...