torsdag den 12. januar 2012

En færdig hat

Så blev hatten færdig, eller, den blev faktisk færdig mandag aften (: jeg prøver dog at forsøge at holde mig til et indlæg om dagen og så planlægge de andre indlæg til at blive udgivet senere..
Bare for det tilfælde at jeg igen ender uden internet på skolen :) så slipper i andre også for at skulle læse en masse indlæg på samme dag, og i kan i stedet nyde et om dagen eller et par stykker om ugen.. Jeg synes i hvert fald selv at det er sjovere at læse et enkelt indlæg fra andre om dagen, end at skulle igennem en kæmpe stak..
Og så har jeg også selv en tendens til at opgive hvis indlæg bliver alt for lange (:

Tilbage til hatten.. Det er hatten til min søster som jeg nævnte i begyndelsen af ugen..


Og ja, billederne er taget før jeg fik hæftet enden (: var bare så glad for at jeg var blevet færdig med den.. De er dog hæftet nu, og min søster har også fået den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...