fredag den 13. januar 2012

På sygehuset

I går var jeg på sygehuset til kontrol.. Det gik meget godt, men jeg fik alligevel oplevet noget som jeg ikke har oplevet før, og jeg har ellers været meget på sygehuset, så det er alligevel ret godt klaret (: Jeg fik tegnet streger på ryggen og på benene for at han kunne måle hvor meget jeg kunne bevæge mig.. Jeg fik også målt en masse andre ting med målebånd, og det er ikke blevet gjort før i løbet af de sygdoms forløb jeg har haft i løbet af de sidste 5 år..
Jeg er også blevet indstillet til en MR-scanning, men jeg er blevet scannet før, selvom jeg ikke kan huske om det også var en MR.. De skal kigge på min ryg og hofter som jeg døjer rigtig meget med, og jeg håber virkelig at de kan finde ud af noget, det kunne være rart (: Jeg har også fået lov til at tage smertestillende igen, efter 3 måneder uden bliver det rart at kunne få fred igen.. Det har nemlig ikke hjulpet at være af det..

Jeg har også fået hæklet lidt, jeg er i gang med et par sokker til min nabo her på kollegiet (: de er i de tynde strømpe garn og kommer til at minde og det eksperiment jeg viste tidligere, bortset fra at jeg denne gang laver det som en rigtig sok, og ikke en ankel sok (: og så har jeg jo også lært lidt af de fejl jeg fik lavet.. Nu er jeg i hvert fald godt i gang med den første, jeg er lige begyndt på hælen her til aften, så det går ret hurtigt fremad (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...