mandag den 23. januar 2012

En lille stof afhængighed?

Tja, som i jo kan se af titlen tror jeg at jeg er ved at få mig en lille afhængighed af stoffer, og især bomuldsstoffer :) Ej, er nok nødt til at indrømme at hvis der var mere plads til opbevaring og en del mere plads i budgettet ville en enkelt sofa ikke have været nok..

Til jul gav jeg denne taske til min svigermor, men hun ville hellere have den i en anden farve, så i går var hun inde og kigge min stofsamling igennem for at se om der var noget af det hun kunne lide :)

Så nu kan i få lov til at få lidt billeder af min, i forhold til andre her i blogland, lille stof samling.


Her er den så (: billedet i øverste højre hjørne er af det stof vi/hun valgte.. Det bliver en taske i røde, blå og lille nuancer.. I det øverste venstre hjørne kan i så se det lille 'kit' jeg fik skåret til mig selv inde jeg pakkede det valgte væk :) nu er det hele nemlig klar til at jeg kan gå i gang med forsiderne til tasken næste gang jeg har tid og lyst til at hygge mig med symaskinen :)

Inden jeg når så langt har jeg dog et par hækle projekter jeg skal have lidt styr på..
Jeg har;

  • Et par strømper til min nabo og klassekammerat (er ret langt, kig med i morgen for at se hvor langt)
  • Et par ankel strømper og en hat til min frisør og tidligere barnepige (har fået fat på alt garnet)
  • Et nyt sæt håndledsvarmere til mig mor (og på et tidspunkt også et til mig selv)
  • Et sæt strømper til min mor
Jeg skal ikke være færdig med alle tingene, men nu kan jeg jo også hækle lidt flere steder end jeg kan sy, så jeg kan jo bare sørge for at sætte lidt sytid af når jeg er hjemme (: Når jeg er i gang ved symaskinen skal jeg også videre med den taske  jeg begyndte på sammen med min mormor efter blogtræffet i Kolding :)
Jeg har første side af trekanterne færdig, men den anden halvdel skal jo også laves på et tidspunkt så mormor kan komme i gang med at bruge den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...