onsdag den 11. januar 2012

Min nye bedste ven



Her kan i se et billede af min nye bedste ven (: Det er en "kaffe"maskine som jeg fik i julegave.. Vi havde allerede fået en hjemme, og jeg fandt ud af at den kan bruges til andet end kakao (jeg kan ikke selv lide kaffe).. Jeg fik nemlig mulighed for at smage den Chai Tea Latte som man kan få lavet af den her, og jeg er nødt til at indrømme at jeg nok er ved at blive lidt små afhængig (:


Det er bare en rigtig dejlig the, og når jeg skal lave afleveringer er jeg nødt til at have en kop per aflevering, så det kan faktisk blive til en del (: Ellers forsøger jeg at nøjeds med 1 kop the om dagen.. Det er jo ikke lige frem billigt da man skal have 2 kapsler for hver kop.. Jeg får dem så til at vare lidt længere, jeg laver det nemlig et større krus end de anbefaler, og det smager faktisk også fint selvom man bruger lidt mere vand (: og så kan man jo nyde det længere..

Ellers drikker jeg mest nesquik kakao (: den passer nemlig mig bedre end 'voksen' kakao'en.. Jeg håber lidt på at der kommer flere slags varm the på et tidspunk (: de udvider jo hele tiden deres sortiment..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...